18 Aralık 2010 Cumartesi

Hüseyin Gülerce ve Sağ kol


Hüseyin Gülerce yi Zaman gazetesinden tanıyoruz;kendi halinde bir gazeteciydi.Sonra geçen hafta ne olduysa oldu tüm ülke Hüseyin Beyi konuşmaya başladı.Meğer Hüseyin Bey Yalova da PKK lideri Apo nun avukatlarıyla görüşmüş.

Görüşme ülkenin gündemine bomba gibi düştü:"Cemaat -uzlaşması,ittifakı" diyenler oldu.Gülen ile Apo 'nun fotoğrafları yanyana konuldu ,bundan sonra beraberler denildi.Bu yorumları yapanlar Hüseyin Gülerce yi Fethullah Gülen in sağ kolu olarak görmek istediklerinden habere yapılan yorumlar da bu minvalde.Ben de bu "sağ kol" meselesine gülüyorum ama bir yandan da Hüseyin Beye kızıyorum.Hüseyin Bey sonradan pişman olduğunu köşesinde yazmış iş işten geçmiş tabii ki..

Gülerce ye nedense öteden beri ısınamadım bir türlü.Bir kere kendini "sağ kol" olarak lanse ettirmiş,medyada.Kendinin istemediğine bakmayın,inanmıyorum ben buna.Zaman gazetesinde hemen hemen herkes Fethullah Gülen ile aynı mesafede iken Hüseyin Bey durmadan hocaefendiden alıntılar yapar,gereksiz yerlerde bahseder,iltifatlar yağdırır.Bu o kadar sırıtır ki tıpkı Türkçe olimpiyatlarında Mehmet Ağar ın hocaefendiden övgüyle bahsetmesi gibi yapaydır.Üç dört ay evvel bir arkadaşım Hüseyin Beyin özel sohbetine katılmış,orada Hüseyin bey Cemil Çiçek tan övgüyle bahsetmiş hatta ondan hoşlanmayanlara da sitem etmiş."Siz onu bilmezsiniz demiş,o ne şeker bişeydir" demeye getirmiş nerdeyse.Sonrada öğreniyorum ki meğer 70 li yıllarda Hüseyin Bey ile Cemil bey "milli mücadele" saflarındaymış,ondan sıkı arkadşlar,sonradan dağılmış grup.Neden tahmin edin çünkü o zamanın ergenekonu oraya da elatmış."Ergenekon,Cemil Çiçek,Gülerce,Apo ile görüşme.."Bu kelimeleri yanyana koyunca insanın aklına az çok birşeyler geliyordur muhakkak.

Buraya kadar Gülerce nin fikriyatından bahsettik .Benim de daha da uyuz olduğum bir olay var: O da beyefendi Ali Bulaç ile salı günleri Mehtap tv de beraber program yapıyorlar.Her haftada bir misafir ağırlıyorlar .Yalnız misafire söz mü kalıyor,Hüseyin Bey alıyor mikrofonu eline sınıfta ders anlatır gibi daha önce yazdığı alıntıları okumaya başlıyor.Şu bunu dedi,bu O na bu cevabı verdi diye.Onu geçtim birisi konuşurken atlıyor lafa habire.Sedece kendi konuşmak istiyor,görüşleri zaten sığ.İzlemiyorum haliyle!

Tüm bu olaylardan sonra Hüseyin Bey in gazeteden ,televizyondan uzaklaştırılmasını bekliyordum ama hala ses çıkmadı.

Elhasıl,Hüseyin Bey'in bakmayın görüntüsüne içinde ne cevherler gizli!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder