19 Mayıs 2009 Salı

BİR DAHA OLMAZ!!

Buraya yazıyorum ;ülkemiz en az on yıl ne Eurovision'da birinci olur ne de bir futbol takımımız UEFA kupası alır.UEFA diyorum zira Şampiyonlar Liginin hayalini bile kurmuyorum..Ülkemizde bir finali kazanma yüzyılda bir olmasa da bir çeyrek asır geçmesi gerek.Hele bu futbol oldu mu bunun süresi daha da artabilir.Oyun mantığımızın olmadığı,bam gün oynadığımız ,gazla çalıştığımız gün gibi aşikar. Bir sanat dalı olan müzikte de hislerim aynı.O kadar Avrupa'da yaşayan Türk'ün onca sms 'ine rağmen diyorum bu iddiamı. Çünkü henüz sanata değer vermeyen bir millete sahibiz. Recep İvedik adlı filme bir haftada 2 milyon kişi gidiyorsa bu toplum, bu memlekette ne sanattan ne de kaliteden bahsedilebilinir. Ülkenin en büyük derbisi olan Galatasaray-Fenerbahçe maçında futboldan başka he şey varsa o ülkede oyun mantığı da bulamazsınız.
Velhasıl kalitesizlik toplumun her kesiminde ;okumuşunda ,cahilinde,zengininde ,fakirinde,sonradan görmüşünde,görmemişinde,kadınında erkeğinde,işçisinde patronunda,sağcısında solcusunda,dindarında dünyevisinde..her yerde..çok aramanıza gerek yok hemen yanıbaşınızda,yanınızda.. seen gel bu cemiyetten bir final bekle hatta şampiyon ..mümkün değil efendim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder